Tarieven

Eventbooth biedt photobooth pakketten die passend zijn voor ieder type event. Hieronder zijn de details te vinden van ieder pakket. Veel van onze klanten huren een photobooth voor een periode van vier uur. Wil je de photobooth langer dan vier uur of zijn er speciale wensen is dat zeker mogelijk. Neem contact met ons op en we bespreken graag alle details nodig voor uw evenement.



Offerte aanvragen

Ieder Eventbooth huurpakket is inclusief:

Op- en afbouw

Ieder Photobooth pakket is inclusief het opbouwen en afbouwen. Normaal gesproken zetten onze medewerkers de booth een uur voor de afgesproken starttijd. Na het overhandigen van de USB-stick zal de booth worden afgebroken en opgeruimd. Onze Photobooth kan overal naar toe en is gemakkelijk af te breken in kleine verplaatsbare onderdelen en het opbouw en afbouwen geeft geen geluidsoverlast. Vanzelfsprekend is het mogelijk, tegen een kleine meerprijs, om de photobooth eerder op te bouwen.

De Fotostrip

Of het nu zwart-wit of kleur is, onze PhotoBooth zorgt er voor dat elke fotostrip direct wordt geprint. De combinatie van een hoge kwaliteit digitale spiegelreflexcamera en een fotostudio kwaliteit printer garanderen de scherpste fotostrips die er in de photobooth industrie te vinden zijn.

Dubbel geprinte fotostrips

Identieke dubbele prints zitten, wat onze conventionele stijl fotostrips betreft, in al onze pakketten. Dit betekent dat je twee keer zoveel herinneringen krijgt van jouw event. Ideaal om te combineren met onze fotoalbums, die perfect zijn voor bruiloften of verjaardagsfeesten. De gasten mogen een fotostrip houden en het andere exemplaar gaat in ons fotoalbum, waar de gasten dan een leuke tekst naast kunnen schrijven. Voor het afdrukken in andere formaten zijn de dubbele prints tegen een meerprijs.

Unieke Branding mogelijkheden

Iedere fotostrip zal worden geprint met de details van jouw evenement, bruiloft of feest. De details of het logo (EventBooth kan helpen met het ontwerpen hiervan) worden onderaan iedere fotostrip geprint en creëert gegarandeerd een persoonlijke tint. Wat het ook is, event informatie, een speciaal bericht of misschien het logo van het bedrijf, wij zorgen ervoor dat het goed in beeld komt!

Bewaar het bewijs!

In ons standaard pakket krijg je een digitale kopie van iedere fotostrip genomen tijdens jouw event. Deze digitale kopieën krijg je op een EventBooth USB-stick, zodat je alle gave en leuke ervaringen opgedaan in onze booth kan delen en bewaren. Hoge resolutie JPEG’s van iedere foto genomen op het evenement zijn in onze andere pakketten eveneens inclusief.

extra photobooth opties

Extra uren

Onze pakketten gaan uit van een huurperiode van vier uur. Extra uren kunnen natuurlijk toegevoegd worden aan het pakket! Deze zijn vooraf te boeken of dit kan je spontaan op de avond zelf besluiten. Voor ieder extra uur vragen wij €100 (inclusief BTW).

Delen van uren zijn ook mogelijk (pro rata).

Extra prints

Na iedere sessie komen er al standaard 2 fotostrips uit de printers. Onze photobooth is voorzien van een bankje waar drie volwassen personen naast elkaar op kunnen zitten, wat dan ook veelvuldig wordt gedaan (we hebben vaak zelfs meer dan 3 personen in onze photobooth!).

Het is mogelijk om te kiezen voor dubbele prints voor een toeslag van €100 (inclusief BTW). Er komen dan per sessie 4 fotostrips uit de printer. Dit is zeker aan te raden!

Snooze tijd

Dit zijn tijden dat de booth wel aanwezig moet zijn, maar niet wordt gebruikt. Dit bijvoorbeeld indien de photobooth eerder opgebouwd moet worden dan de starttijd of dat de photobooth tijdelijk uit staat in verband met bijvoorbeeld het diner of een speech.

De kosten van Snooze tijd zijn € 45 per uur (inclusief BTW).

Een Gastenboek/Album en gastenboekservice

Onze medewerker zorgt er voor dat van iedere geprinte fotostrip een exemplaar in dit boek wordt geplakt, zodat je gasten een leuk bericht of gelukwensen voor jou achter kunnen laten. Dit gastenboek krijg je direct dezelfde avond mee.

Kosten €50 (inclusief BTW).

Social media uploadstation

Je kunt je foto delen via je eigen social media, of direct versturen via e-mail.

Kosten €150 (inclusief BTW).

Thema koffer

Heb je een themafeest dan kunnen wij onze koffer met leuke attributen volledig daarop aanpassen. Kosten €75 (inclusief BTW).

Branding in de vorm van bestickering? Zie zakelijke evenementen!

Nachttoeslag

Gaat je event door na middernacht en wil je onze booth ook dan blijven gebruiken? Dat kan! We rekenen dan wel nachttoeslag.

Kosten hier voor zijn €50 (inclusief BTW).

Maak gemakkelijk een reservering of vraag een offerte aan!

Ik wil reserveren Neem contact op